نکاتی درباره معامله قرن

۱– تضعیف ‌و ایجاد درگیری های داخلی حال حاضر و سال های گذشته ی کشورهای محور مقاومت مانند: ایران، عراق، سوریه، لبنان و… برای معامله قرن و امثال آن بوده و خواهد بود.۲- حذف ‌و ترور فرماندهان محور مقاومت مانند حاج قاسم و ابومهدی برای تسهیل و تسریع معامله قرن بود. ۳- برقراری ارتباط دیپلماتیک […]

اشتراک گذاری
۱۱ بهمن ۱۳۹۸
2681 بازدید
کد مطلب : 1745

معامله قرن

۱– تضعیف ‌و ایجاد درگیری های داخلی حال حاضر و سال های گذشته ی کشورهای محور مقاومت مانند: ایران، عراق، سوریه، لبنان و… برای معامله قرن و امثال آن بوده و خواهد بود.۲- حذف ‌و ترور فرماندهان محور مقاومت مانند حاج قاسم و ابومهدی برای تسهیل و تسریع معامله قرن بود.
۳- برقراری ارتباط دیپلماتیک رژیم صهیونیستی با عربستان، امارات، عمان و شوق نتانیاهو از این اتفاق برای معامله قرن بود.
۴- اعلام تغییر پایتختی رژیم صهیونیستی به قدس و افتتاح سفارت آمریکا در آن برای معامله قرن بود.
۵- دعوای رژیم تروریستی آمریکا با جمهوری اسلامی و اوج گرفتن آن در سال های اخیر نه برای انرژی هسته ای؛ بلکه برای معامله قرن بود.
۶- اگر از به ظاهر ول خرجی های این طرح بگذریم که متاسفانه از جیب برخی کشورهای اسلامی و حکام بی مقدارش پیش پیش به آمریکا پرداخت شده و ترامپ به رخ فلسطینیان می کشد؛ معامله قرن می گوید، امت اسلامی قید قدس و مردم سرزمین زیتون قید فلسطین را بزنید.

معامله قرن


۷- امروز ترامپ با زبان بی زبانی همانند روز های گذشته که دست چدنی خود را برای مذاکره با ایران نشان داد، با صدای بلند فریاد زد که فلسطین و قدس مسئله اول جهان اسلام است (نکته ای که بارها رهبر انقلاب به آن تاکید داشتند)، شاید با حرف های دشمن، امت اسلامی از این خواب خرگوشی بیدار شوند. دشمن فهمیده است که کلید به زانو درآوردن جامعه مسلمین، فلسطین و قدس هست و برای این کار همه اراده خود را پای کار آورده است. جهان اسلام و عرب باید در برابر این قبیل پدیده های شوم عاملان آمریکایی داخلی خود را حذف و به سمت این هدف بشتابد.
۸- معامله قرن همانند طرح های دیگر (طرح آشتی، کمپ دیوید و…) به نتیجه نرسیده، بلکه باعث بیداری ملت های منطقه و صحنه را به نفع جبهه حق خواهد کرد. موضع گیری محمود عباس را می توان نمونه ای از این تغییر آرایش دانست
۹- تفکر و مکتب حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش و تمامی جبهه محور مقاومت خلاصه می شود در حذف غده سرطانی منطقه و رهایی قدس.
انشالله
#معامله_قرن #حاج_قاسم_سلیمانی #محور_مقاومت #قدس_عاصمة_فلسطين_الابدية #لا_لصفقة_القرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *